- Nederland: €6,75 (2kg) - €6,75 (5kg) - €6,75 (10kg) - €12,90 (20kg) - €12,90 (30kg)
Wilt u verzenden naar het buitenland neem dan contact met ons op via telefoon (+31) 0519 293000 of e-mail info@rosierdokkum.nl
- België: €13,00 (2kg) - €19,50 (5kg) - €25,00 (10kg) - €34,00 (20kg) € 43,15 (30kg)
- Frankrijk: €18,50 (2kg) - €25,00 (5kg) - €31,00 (10kg) - €40,00 (20kg) - €50,40 (30kg)
- Duitsland: € 18,50 (2kg) - €25,00 (5kg) - €31,00 (10kg) - €40,00 (20kg) - €50,40 (30kg)
We doen onze uiterste best om elke bestelling de werkdag nadat de bestelling is betaald, te verzenden, mits de producten op voorraad zijn. We doen ook onze uiterste best om de magazijnvoorraad te synchroniseren met de webshop om te voorkomen dat u producten bestelt die (nog) niet op voorraad zijn. Om vertragingen te voorkomen, raden we u aan om een betaalmethode te kiezen die betalingen onmiddellijk afhandelt, zoals creditcards, iDeal (Nederland) of Maestro (België en Groot-Brittannië). Onder normale omstandigheden worden alle bestellingen die besteld worden op...
- ...maandag, op dinsdag verzonden
- ...dinsdag, op woensdag verzonden
- ...woensdag, op donderdag verzonden
- ...donderdag, op vrijdag verzonden
- ...vrijdag, op zaterdag verzonden
-...zaterdag en zondag, op maandag verzonden
Bezorgtijden hangen uiteraard af van de bestemming van het pakket en de gekozen transportmethode. Alle pakketten worden vanuit onze winkel of uit het Brabantia's centrale magazijn in Overpelt, België, verzonden. De onderstaande bezorgtijden zijn schattingen voor de standaardpakketdienst van onze partner PostNL:
- naar Nederland: 1 werkdag
- naar België: 1 à 2 werkdagen
- naar Frankrijk: 2 à 3 werkdagen
- naar Duitsland: 2 à 3 werkdagen
Als u gekozen heeft voor (thuis-) bezorging door onze distributiepartner PostNL of een andere pakketdienst, zal de chauffeur een kaartje in uw brievenbus achterlaten. Dit kaartje geeft u informatie over uw pakket: het pakket is bij een van uw buren bezorgd of het kaartje bevat de contactinformatie van de lokale vertegenwoordiger, met wie u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. In de meeste gevallen kunt u dit ook online regelen.
Als er iets verkeerd is gegaan, dient u zo snel mogelijk een e-mail te sturen aan: info@rosierdokkum.nl We zullen alles doen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij sturen u een e-mail als uw pakket onze winkel heeft verlaten. In deze e-mail vindt u hoogstwaarschijnlijk een track-and-trace-link. Bijna al onze distributiepartners hebben een track-and-trace-service. Alleen kleine producten die in een normale envelop passen, hebben geen track-and-trace. Deze worden via de normale post aan u gestuurd. De track-and-trace-link in uw e-mail leidt u direct naar de track-and-trace-informatie die door onze distributiepartner wordt aangeboden.
Onze winkel bevind zich in Dokkum (Friesland) wij zijn geopend van maandag t/m zaterdag.
Openingstijden:
​Maandag van 13:00-18:00
Dinsdag van 09:00 -18:00
Woensdag van 09:00 -18:00
Donderdag van 09:00 -18:00
Vrijdag van 09:00 -21:00 (18:00-19:00 gesloten)
Zaterdag van van 09:00 -17:00
Het centrale magazijn van Brabantia producten bevindt zich in Overpelt (België) en is gesloten op alle Belgische feestdagen. Op deze data worden er geen bestellingen verzonden (Dit geldt voor Brabantia producten die wij niet in onze winkel op voorraad hebben):